Pas de texte intégral
Communication orale non publiée/Abstract (Colloques, congrès, conférences scientifiques et actes)
Non‐cognitive vs. cognitive predictors for academic success –opportunities and limits of self‐assessments illustrated by the Viennese products
Kubinger, K. D.; Weitensfelder, Lisbeth; Frebort, Martina et al.
2012Annual Meeting of the American Educational Research Association 2012
 

Documents


Texte intégral
Aucun document disponible.

Envoyer vers



Détails



Disciplines :
Education & enseignement
Auteur, co-auteur :
Kubinger, K. D.
Weitensfelder, Lisbeth
Frebort, Martina
SONNLEITNER, Philipp  ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Educational Measurement and Applied Cognitive Science (EMACS)
Langue du document :
Anglais
Titre :
Non‐cognitive vs. cognitive predictors for academic success –opportunities and limits of self‐assessments illustrated by the Viennese products
Date de publication/diffusion :
2012
Nom de la manifestation :
Annual Meeting of the American Educational Research Association 2012
Date de la manifestation :
from 13-04-2012 to 17-04-2012
Manifestation à portée :
International
Disponible sur ORBilu :
depuis le 13 décembre 2013

Statistiques


Nombre de vues
111 (dont 0 Unilu)
Nombre de téléchargements
0 (dont 0 Unilu)

Bibliographie


Publications similaires



Contacter ORBilu