Contribution to collective works (Parts of books)
Auf dem Pfad zur inklusiven Bildung? Schulreformen in Deutschland und die UN-Behindertenrechtskonvention
Blanck, Jonna M.; Edelstein, Benjamin; Powell, Justin J W
2014In Schuppener, Saskia; Bernhardt, Nora; Hauser, Mandy et al. (Eds.) Inklusion und Chancengleichheit
 

Files


Full Text
BlanckEdelsteinPowell2014_AufdemPfadzurinklusivenBildung.pdf
Publisher postprint (1.37 MB)
Download

All documents in ORBilu are protected by a user license.

Send to



Details



Keywords :
Inklusion; Chancengleichheit; Schule
Disciplines :
Sociology & social sciences
Author, co-author :
Blanck, Jonna M.
Edelstein, Benjamin
Powell, Justin J W  ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS)
External co-authors :
yes
Language :
German
Title :
Auf dem Pfad zur inklusiven Bildung? Schulreformen in Deutschland und die UN-Behindertenrechtskonvention
Publication date :
2014
Main work title :
Inklusion und Chancengleichheit
Editor :
Schuppener, Saskia
Bernhardt, Nora
Hauser, Mandy
Poppe, Frederik
Publisher :
Klinkhardt, Bad Heilbrunn, Unknown/unspecified
ISBN/EAN :
978-3-7815-1962-6
Pages :
97-104
Available on ORBilu :
since 28 November 2013

Statistics


Number of views
405 (21 by Unilu)
Number of downloads
648 (5 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu