Paper published in a book (Scientific congresses, symposiums and conference proceedings)
Impact de la formation initiale des enseignants dans la mise en œuvre d'un projet curriculaire en mathématiques.
Burton, Réginald; Fagnant, Annick
2010In Actes du 22e colloque international de l’ADMEE-Europe.
Peer reviewed
 

Files


Full Text
TEXTE A VENIR.docx
Author postprint (12.7 kB)
Request a copy

All documents in ORBilu are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Burton, Réginald ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Educational Measurement and Applied Cognitive Science (EMACS)
Fagnant, Annick
Language :
French
Title :
Impact de la formation initiale des enseignants dans la mise en œuvre d'un projet curriculaire en mathématiques.
Publication date :
2010
Event name :
22e colloque international de l’ADMEE-Europe. Evaluation des curriculums et des programmes d'éducation et de formation
Event place :
Braga, Portugal
Event date :
Du 14 au 16 janvier 2010
Audience :
International
Main work title :
Actes du 22e colloque international de l’ADMEE-Europe.
Peer reviewed :
Peer reviewed
Available on ORBilu :
since 14 November 2013

Statistics


Number of views
95 (0 by Unilu)
Number of downloads
0 (0 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu