Paper published in a book (Scientific congresses, symposiums and conference proceedings)
L’évaluation des dispositifs hybrides dans l’enseignement supérieur.
Burton, Réginald
2011In Actes du 23e colloque international de l’ADMEE-Europe.
Peer reviewed
 

Files


Full Text
191b89_138bd1bbab9.pdf
Publisher postprint (657.88 kB)
Request a copy

All documents in ORBilu are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Burton, Réginald ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Educational Measurement and Applied Cognitive Science (EMACS)
Language :
French
Title :
L’évaluation des dispositifs hybrides dans l’enseignement supérieur.
Publication date :
2011
Event name :
23e colloque international de l’ADMEE-Europe.
Event date :
Du 12 au 14 janvier
Audience :
International
Main work title :
Actes du 23e colloque international de l’ADMEE-Europe.
Peer reviewed :
Peer reviewed
Available on ORBilu :
since 14 November 2013

Statistics


Number of views
85 (0 by Unilu)
Number of downloads
0 (0 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu