Article (Scientific journals)
Vers une typologie des dispositifs de formation hybride en enseignement supérieur.
Burton, Réginald; Borruat, S; Charlier, B et al.
2011In Distances et Savoirs, 9 (2), p. 69-96
Peer reviewed
 

Files


Full Text
TEXTE A VENIR.docx
Publisher postprint (12.7 kB)
Request a copy

All documents in ORBilu are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Burton, Réginald ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Educational Measurement and Applied Cognitive Science (EMACS)
Borruat, S
Charlier, B
Coltice, N
Deschryver, N
Docq, F
Eneau, J
Gueudet, G
Lameul, G
Lebrun, M
Lietard, A
Nagels, M
Peraya, D
Rossier, A
Renneboog, E
Villiot-Leclercq, E
More authors (6 more) Less
Language :
French
Title :
Vers une typologie des dispositifs de formation hybride en enseignement supérieur.
Publication date :
2011
Journal title :
Distances et Savoirs
ISSN :
1965-0167
Publisher :
Lavoisier, Cachan, France
Volume :
9
Issue :
2
Pages :
69-96
Peer reviewed :
Peer reviewed
Available on ORBilu :
since 14 November 2013

Statistics


Number of views
166 (1 by Unilu)
Number of downloads
0 (0 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu