Article (Scientific journals)
Développement de compétences et résolution de problèmes en mathématiques à l’école primaire : pratiques déclarées des enseignants et pratiques projetées des futurs enseignants.
Fagnant, Annick; Burton, Réginald
2009In Scientia Paedagogica Experimentalis, 46 (2), p. 293-318
Peer reviewed
 

Files


Full Text
TEXTE A VENIR.docx
Publisher postprint (12.7 kB)
Request a copy

All documents in ORBilu are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Fagnant, Annick
Burton, Réginald ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Educational Measurement and Applied Cognitive Science (EMACS)
Language :
French
Title :
Développement de compétences et résolution de problèmes en mathématiques à l’école primaire : pratiques déclarées des enseignants et pratiques projetées des futurs enseignants.
Publication date :
2009
Journal title :
Scientia Paedagogica Experimentalis
ISSN :
0582-2351
Publisher :
Rijksuniversiteit, Gent, Belgium
Volume :
46
Issue :
2
Pages :
293-318
Peer reviewed :
Peer reviewed
Available on ORBilu :
since 14 November 2013

Statistics


Number of views
152 (2 by Unilu)
Number of downloads
0 (0 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu