Paper published in a book (Scientific congresses, symposiums and conference proceedings)
Pourquoi et comment les parents des élèves luxembourgeois s’engagent dans l’éducation scolaire de leur enfant. Analyse des représentations des enseignants du primaire
Poncelet, Débora; Kerger, Sylvie
2009In Actes du XII congrès d’éducation familiale de l’AIFREF
Peer reviewed
 

Files


Full Text
Représentations des enseignants Poncelet Kerger AIFREF 2009.pdf
Author postprint (230.02 kB)
Request a copy

All documents in ORBilu are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Poncelet, Débora ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Educational Measurement and Applied Cognitive Science (EMACS)
Kerger, Sylvie ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Educational Measurement and Applied Cognitive Science (EMACS)
Language :
French
Title :
Pourquoi et comment les parents des élèves luxembourgeois s’engagent dans l’éducation scolaire de leur enfant. Analyse des représentations des enseignants du primaire
Publication date :
2009
Event name :
XII congrès d’éducation familiale de l’AIFREF
Event place :
Toulouse, France
Event date :
from 01-04-2009 to 03-04-2009
Audience :
International
Main work title :
Actes du XII congrès d’éducation familiale de l’AIFREF
Peer reviewed :
Peer reviewed
Available on ORBilu :
since 12 November 2013

Statistics


Number of views
63 (1 by Unilu)
Number of downloads
3 (1 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu