No full text
Book published as author, translator, etc. (Books)
Lernen als Kulturelles Symbol. Eine empirisch-qualitative Studie zu subjektiven Sprachlernkonzepten im Fremdsprachenunterricht bei Oberstufenschülerinnen und -schülern aus Taiwan und der Bundesrepublik Deutschland
Hu, Adelheid
1996Brockmeyer, Bochum, Unknown/unspecified
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Disciplines :
Languages & linguistics
Education & instruction
Identifiers :
UNILU:UL-BOOK-2011-074
Author, co-author :
Hu, Adelheid ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Languages, Culture, Media and Identities (LCMI)
Language :
German
Title :
Lernen als Kulturelles Symbol. Eine empirisch-qualitative Studie zu subjektiven Sprachlernkonzepten im Fremdsprachenunterricht bei Oberstufenschülerinnen und -schülern aus Taiwan und der Bundesrepublik Deutschland
Publication date :
1996
Publisher :
Brockmeyer, Bochum, Unknown/unspecified
ISBN/EAN :
9783819604775
Available on ORBilu :
since 10 November 2013

Statistics


Number of views
192 (0 by Unilu)
Number of downloads
0 (0 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu