Reference : Fördern und Fordern – Sozialpädagogische Herausforderungen im Jugendalter angesichts ...
Parts of books : Contribution to collective works
Social & behavioral sciences, psychology : Education & instruction
Social & behavioral sciences, psychology : Social work & social policy
http://hdl.handle.net/10993/8923
Fördern und Fordern – Sozialpädagogische Herausforderungen im Jugendalter angesichts sozialpolitischer Umstrukturierungen
German
Karl, Ute mailto [University of Hildesheim]
Schröer, Wolfgang [University of Hildesheim]
2006
Risikobiografien“. Benachteiligte Jugendliche zwischen Ausgrenzung und Förderprojekten
Spies, Anke
Tredop, Dietmar
VS
41-56
No
9783531149448
Wiesbaden
Germany
[en] Übergänge in Erwerbsarbeit ; Junge Menschen ; Sozialpädagogik
[de] Transition to Work ; Young people ; Social pedagogics
Researchers ; Professionals
http://hdl.handle.net/10993/8923

There is no file associated with this reference.

Bookmark and Share SFX Query

All documents in ORBilu are protected by a user license.