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„Bitte ein….“: Der Einfluss von Alkoholwerbung auf Einstellungen und Verhalten
Unz, Dagmar; Glock, Sabine; Kovacs, Carrie
2013In Rossmann, Constanze; Hastall, Matthias R. (Eds.) Medien und Gesundheitskommunikation: Befunde, Entwicklungen und Herausforderungen
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Disciplines :
Social & behavioral sciences, psychology: Multidisciplinary, general & others
Author, co-author :
Unz, Dagmar
Glock, Sabine ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Languages, Culture, Media and Identities (LCMI)
Kovacs, Carrie ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Languages, Culture, Media and Identities (LCMI)
Language :
English
Title :
„Bitte ein….“: Der Einfluss von Alkoholwerbung auf Einstellungen und Verhalten
Publication date :
2013
Main work title :
Medien und Gesundheitskommunikation: Befunde, Entwicklungen und Herausforderungen
Editor :
Rossmann, Constanze
Hastall, Matthias R.
Publisher :
Nomos, Baden-Baden, Germany
Pages :
81-96
Peer reviewed :
Peer reviewed
Available on ORBilu :
since 14 October 2013

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