No full text
Contribution to collective works (Parts of books)
„Bitte ein….“: Der Einfluss von Alkoholwerbung auf Einstellungen und Verhalten
Unz, Dagmar; GLOCK, Sabine; KOVACS, Carrie
2013In Rossmann, Constanze; Hastall, Matthias R. (Eds.) Medien und Gesundheitskommunikation: Befunde, Entwicklungen und Herausforderungen
Peer reviewed
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Disciplines :
Social & behavioral sciences, psychology: Multidisciplinary, general & others
Author, co-author :
Unz, Dagmar
GLOCK, Sabine ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Languages, Culture, Media and Identities (LCMI)
KOVACS, Carrie ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Languages, Culture, Media and Identities (LCMI)
Language :
English
Title :
„Bitte ein….“: Der Einfluss von Alkoholwerbung auf Einstellungen und Verhalten
Publication date :
2013
Main work title :
Medien und Gesundheitskommunikation: Befunde, Entwicklungen und Herausforderungen
Editor :
Rossmann, Constanze
Hastall, Matthias R.
Publisher :
Nomos, Baden-Baden, Germany
Pages :
81-96
Peer reviewed :
Peer reviewed
Available on ORBilu :
since 14 October 2013

Statistics


Number of views
192 (4 by Unilu)
Number of downloads
0 (0 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu