Contribution à des ouvrages collectifs (Parties d’ouvrages)
What can critical pedagogy learn from postmodernism? Further reflections on the impossible future of critical pedagogy
BIESTA, Gert
2005In Gur-Ze’ev, Ilan (Ed.) Critical theory and critical pedagogy today. Toward a new critical language in education.
 

Documents


Texte intégral
critical-pedagogy-critical-theory-today.pdf
Postprint Éditeur (1.84 MB)
Télécharger

Tous les documents dans ORBilu sont protégés par une licence d'utilisation.

Envoyer vers



Détails



Disciplines :
Education & enseignement
Identifiants :
UNILU:UL-CHAPTER-2012-787
Auteur, co-auteur :
BIESTA, Gert ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Languages, Culture, Media and Identities (LCMI)
Langue du document :
Anglais
Titre :
What can critical pedagogy learn from postmodernism? Further reflections on the impossible future of critical pedagogy
Date de publication/diffusion :
2005
Titre de l'ouvrage principal :
Critical theory and critical pedagogy today. Toward a new critical language in education.
Editeur scientifique :
Gur-Ze’ev, Ilan
Maison d'édition :
Studies in Education (University of Haifa), Haifa, Inconnu/non spécifié
Pagination :
143-159
Disponible sur ORBilu :
depuis le 27 septembre 2013

Statistiques


Nombre de vues
518 (dont 1 Unilu)
Nombre de téléchargements
4548 (dont 7 Unilu)

Bibliographie


Publications similaires



Contacter ORBilu