Pas de texte intégral
Contribution à des ouvrages collectifs (Parties d’ouvrages)
Lifelong learning, identity and the moral dimension: The ‘reflexive project of the self’ revisited
Zhao, J.; BIESTA, Gert
2008In Whither adult education in the learning paradigm? [Proceedings of the 38th Annual Conference of Scutrea.]
Peer reviewed
 

Documents


Texte intégral
Aucun document disponible.

Envoyer vers



Détails



Disciplines :
Education & enseignement
Identifiants :
UNILU:UL-CHAPTER-2012-757
Auteur, co-auteur :
Zhao, J.
BIESTA, Gert ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Languages, Culture, Media and Identities (LCMI)
Langue du document :
Anglais
Titre :
Lifelong learning, identity and the moral dimension: The ‘reflexive project of the self’ revisited
Date de publication/diffusion :
2008
Titre de l'ouvrage principal :
Whither adult education in the learning paradigm? [Proceedings of the 38th Annual Conference of Scutrea.]
Maison d'édition :
University of Edinburgh
ISBN/EAN :
9780901580016
Pagination :
558-565
Peer reviewed :
Peer reviewed
Disponible sur ORBilu :
depuis le 26 septembre 2013

Statistiques


Nombre de vues
111 (dont 0 Unilu)
Nombre de téléchargements
0 (dont 0 Unilu)

Bibliographie


Publications similaires



Contacter ORBilu