No full text
Contribution to collective works (Parts of books)
Postmoderne Erziehung: zwischen Kontingenz und Engagement
Biesta, Gert
1994In Heyting, F.; Tenorth, H.-E. (Eds.) Pädagogik und Pluralismus. Deutsche und niederländische Erfahrungen im Umgang mit Pluralität in Erziehung und Erziehungswissenschaft.
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Identifiers :
UNILU:UL-CHAPTER-2012-841
Author, co-author :
Biesta, Gert ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Languages, Culture, Media and Identities (LCMI)
Language :
German
Title :
Postmoderne Erziehung: zwischen Kontingenz und Engagement
Publication date :
1994
Main work title :
Pädagogik und Pluralismus. Deutsche und niederländische Erfahrungen im Umgang mit Pluralität in Erziehung und Erziehungswissenschaft.
Editor :
Heyting, F.
Tenorth, H.-E.
Publisher :
Deutscher Studien Verlag, Weinheim, Unknown/unspecified
ISBN/EAN :
9783892714767
Pages :
131-148
Available on ORBilu :
since 26 September 2013

Statistics


Number of views
102 (0 by Unilu)
Number of downloads
0 (0 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu