No full text
Article (Scientific journals)
Pluraliteit, Pragmatisme en Pedagogiek. Een neopragmatistische kijk op wetenschapstheoretische pluraliteit in de pedagogiek.
Biesta, Gert
1990In Comenius, 10 (1), p. 7-30
Peer reviewed
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Identifiers :
UNILU:UL-ARTICLE-2012-1097
Author, co-author :
Biesta, Gert ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Languages, Culture, Media and Identities (LCMI)
Language :
Dutch
Title :
Pluraliteit, Pragmatisme en Pedagogiek. Een neopragmatistische kijk op wetenschapstheoretische pluraliteit in de pedagogiek.
Alternative titles :
[en] Plurality, pragmatism and pedagogy. A neopragmatic understanding of paradigmatic plurality in the educational sciences.
Publication date :
1990
Journal title :
Comenius
Volume :
10
Issue :
1
Pages :
7-30
Peer reviewed :
Peer reviewed
Available on ORBilu :
since 25 September 2013

Statistics


Number of views
99 (1 by Unilu)
Number of downloads
0 (0 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu