No full text
Article (Scientific journals)
Wie „wir“ von den Lebensgeschichten „anderer“ lernen können – zum Umgang mit Kontingenz und Vertrautheit bei der sozialwissenschaftlichen Interpretation
Traue, Boris
2003In Psychosozial, 91 (2), p. 50-63
Peer reviewed
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Disciplines :
Sociology & social sciences
Author, co-author :
Traue, Boris ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Integrative Research Unit: Social and Individual Development (INSIDE)
External co-authors :
yes
Language :
German
Title :
Wie „wir“ von den Lebensgeschichten „anderer“ lernen können – zum Umgang mit Kontingenz und Vertrautheit bei der sozialwissenschaftlichen Interpretation
Alternative titles :
[en] How “We“ can Learn from the Life Histories of “Others“
Publication date :
2003
Journal title :
Psychosozial
Volume :
91
Issue :
2
Pages :
50-63
Peer reviewed :
Peer reviewed
Focus Area :
Educational Sciences
Available on ORBilu :
since 06 July 2022

Statistics


Number of views
28 (0 by Unilu)
Number of downloads
0 (0 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu