NIEPEL, Christoph ; University of Luxembourg > Faculty of Humanities, Education and Social Sciences (FHSE) > Department of Behavioural and Cognitive Sciences (DBCS)
Marsh, Herbert W.
Guo, Jiesi
Pekrun, Reinhard
Möller, Jens
Co-auteurs externes :
yes
Langue du document :
Anglais
Titre :
Revealing Dynamic Relations Between Mathematics Self-Concept and Perceived Achievement From Lesson to Lesson: An Experience-Sampling Study
Date de publication/diffusion :
2022
Titre du périodique :
Journal of Educational Psychology
ISSN :
0022-0663
eISSN :
1939-2176
Maison d'édition :
American Psychological Association, Washington, Etats-Unis - District de Columbia
Volume/Tome :
114
Fascicule/Saison :
6
Pagination :
1380-1393
Peer reviewed :
Peer reviewed vérifié par ORBi
Projet FnR :
FNR11333571 - Dynamics Of Academic Self-concept In Everyday Life, 2016 (01/12/2016-30/04/2019) - Christoph Niepel