No full text
Scientific presentation in universities or research centers (Scientific presentations in universities or research centers)
Symboliser et conceptualiser, un double processus au coeur des apprentissages mathématiques : l'exemple du signe "moins"
VLASSIS, Joëlle
2019
 

Files


Full Text
No document available.
Annexes
Conference CREM 29 11 2019 V4.pdf
(20.15 MB)
Download

All documents in ORBilu are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
VLASSIS, Joëlle ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS)
Language :
French
Title :
Symboliser et conceptualiser, un double processus au coeur des apprentissages mathématiques : l'exemple du signe "moins"
Publication date :
2019
Event name :
Séminaires « Enseigner les mathématiques de la prime enfance à l'âge adulte »
Event organizer :
Centre de Recherche sur l'Enseignement des Mathématiques (CREM)
Event place :
Nivelles, Belgium
Event date :
29-11-2019
Focus Area :
Educational Sciences
Available on ORBilu :
since 06 February 2020

Statistics


Number of views
42 (3 by Unilu)
Number of downloads
37 (0 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu