Pas de texte intégral
Communication orale non publiée/Abstract (Colloques, congrès, conférences scientifiques et actes)
Students' perception of instructional quality in everyday life: Examining the factorial validity of three basic dimensions on a lesson-to-lesson basis
TALIC, Irma; Möller, Jens; NIEPEL, Christoph
2019Joint Conference of the Sections Developmental Psychology & Educational Psychology (paEpsy 2019)
 

Documents


Texte intégral
Aucun document disponible.

Envoyer vers



Détails



Disciplines :
Education & enseignement
Auteur, co-auteur :
TALIC, Irma ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS)
Möller, Jens;  Kiel University > Institut für Pädagogisch-Psychologische Lehr- und Lernforschung (IPL)
NIEPEL, Christoph  ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS)
Co-auteurs externes :
yes
Langue du document :
Anglais
Titre :
Students' perception of instructional quality in everyday life: Examining the factorial validity of three basic dimensions on a lesson-to-lesson basis
Date de publication/diffusion :
11 septembre 2019
Nom de la manifestation :
Joint Conference of the Sections Developmental Psychology & Educational Psychology (paEpsy 2019)
Date de la manifestation :
from 09-09-2019 to 12-09-2019
Projet FnR :
FNR11333571 - Dynamics Of Academic Self-concept In Everyday Life, 2016 (01/12/2016-30/04/2019) - Christoph Niepel
Disponible sur ORBilu :
depuis le 16 septembre 2019

Statistiques


Nombre de vues
166 (dont 9 Unilu)
Nombre de téléchargements
0 (dont 0 Unilu)

Bibliographie


Publications similaires



Contacter ORBilu