Article (Scientific journals)
Developper la pensée algébrique à travers une activité de généralisation basée sur des motifs (patterns) figuratifs
Vlassis, Joëlle; Demonty, Isabelle; Squalli, Hassane
2017In Nouveaux Cahiers de la Recherche en Education, 3
Peer Reviewed verified by ORBi
 

Files


Full Text
VlassisDemontySqualli NCRE Abstract.pdf
Publisher postprint (149.78 kB)
Download

All documents in ORBilu are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Vlassis, Joëlle ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS)
Demonty, Isabelle
Squalli, Hassane
External co-authors :
yes
Language :
French
Title :
Developper la pensée algébrique à travers une activité de généralisation basée sur des motifs (patterns) figuratifs
Publication date :
2017
Journal title :
Nouveaux Cahiers de la Recherche en Education
ISSN :
1911-8805
Publisher :
Université de Sherbrooke. Faculté d'Education
Volume :
3
Peer reviewed :
Peer Reviewed verified by ORBi
Focus Area :
Educational Sciences
Available on ORBilu :
since 10 December 2018

Statistics


Number of views
124 (3 by Unilu)
Number of downloads
79 (0 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu