No full text
Article for a general audience (Diverse speeches and writings)
Wie digitale Marken von Interaktionsdesign profitieren
Rohles, Björn
2015
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Keywords :
marketing; brand; interaction design; user experience
Abstract :
[de] Für Marken ist es online immer schwieriger, ein Alleinstellungsmerkmal zu bieten. Eine richtig gute User Experience kann Unternehmen dennoch unverwechselbar machen. Wie man Interaktionsdesign so einsetzt, dass ein bleibender, positiver Eindruck der Marke in den Köpfen der Nutzer entsteht.
Disciplines :
Computer science
Author, co-author :
Rohles, Björn ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS)
Language :
German
Title :
Wie digitale Marken von Interaktionsdesign profitieren
Publication date :
2015
Journal title :
t3n – Digital Pioneers
ISSN :
1861-339X
Publisher :
yeebase, Hannover, Germany
Volume :
41
Available on ORBilu :
since 17 August 2018

Statistics


Number of views
167 (5 by Unilu)
Number of downloads
0 (0 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu