Article (Scientific journals)
Evaluer les connaissances pour enseigner l'algèbre élémentaire : élaboration d'un outil diagnostique
Demonty, Isabelle; Vlassis, Joëlle
2017In Evaluer: Journal International de Recherche en Education et Formation, 2 (2), p. 18
Peer reviewed
 

Files


Full Text
ejiref2017.pdf
Publisher postprint (612.49 kB)
Request a copy

All documents in ORBilu are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Demonty, Isabelle
Vlassis, Joëlle ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS)
External co-authors :
yes
Language :
French
Title :
Evaluer les connaissances pour enseigner l'algèbre élémentaire : élaboration d'un outil diagnostique
Alternative titles :
[en] Assessing mathematical knowledge for teaching elementary algebra : elaboration of a diagnosis tool
Publication date :
2017
Journal title :
Evaluer: Journal International de Recherche en Education et Formation
Volume :
2
Issue :
2
Pages :
18
Peer reviewed :
Peer reviewed
Focus Area :
Educational Sciences
Available on ORBilu :
since 28 June 2018

Statistics


Number of views
90 (5 by Unilu)
Number of downloads
0 (0 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu