Doctoral thesis (Dissertations and theses)
Sprachlernprozesse in der Fremdsprache Französisch. Handlungsorientiertes Lernen am Beispiel eines französischsprachigen Bäckerprojekts.
SCHROEDER, Nathalie Anna Barbara
2017
 

Files


Full Text
Nathalie Schroeder, Dissertation.pdf
Author preprint (15.14 MB)
Download

All documents in ORBilu are protected by a user license.

Send to



Details



Keywords :
Handlungsbezogenes Lernen; Projektlernen; Sprachlernprozesse
Disciplines :
Arts & humanities: Multidisciplinary, general & others
Author, co-author :
SCHROEDER, Nathalie Anna Barbara ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS)
Language :
German
Title :
Sprachlernprozesse in der Fremdsprache Französisch. Handlungsorientiertes Lernen am Beispiel eines französischsprachigen Bäckerprojekts.
Defense date :
14 July 2017
Number of pages :
140+27
Institution :
Unilu - University of Luxembourg, Luxembourg
Degree :
Docteur en Sciences de l'Education
Focus Area :
Educational Sciences
Available on ORBilu :
since 10 October 2017

Statistics


Number of views
301 (25 by Unilu)
Number of downloads
978 (5 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu