Pas de texte intégral
Présentation scientifique dans des universités ou centres de recherche (Présentations scientifiques dans des universités ou centres de recherche)
Fërderung bei Lies- a Rechtschreifschwieregkeeten: Beispiller aus der Praxis
UGEN, Sonja; Keipes, Brigitte
2017
 

Documents


Texte intégral
Aucun document disponible.

Envoyer vers



Détails



Résumé :
[en] Wéi weisen sech Lies- a Rechtschreifschwieregkeeten am Schoulalldag a wéi kann e domadder ëmgoen? Mir weisen iech Beispiller aus der Praxis vu Schrëftproduktiounen a vun Observatioune vu Kanner am Ëmgang mat der Alphabetiséierungssprooch. Unhand vun dëse Praxisbeispiller illustréiere mir wéi eng Hürden d’Kanner mat Lies- a Rechtschreifschwieregkeeten ze meeschteren hunn. Mir proposéieren iech eng detailléiert Analys vun dëse Schrëftproduktiounen a Reaktioune vun de Schüler baséiert op wëssenschaftlech Erkenntnisser aus der der Orthophonie an der Psycholinguistik. Mir thematiséieren och phonologesch Bewosstheet als Basiskompetenz déi sech mam Erléiere vun der Schrëftsprooch weiderentwéckelt. Mir weise Pisten op wéi een d’Kanner kann ënnerstëtzen a fërdere bei der Weiderentwécklung vun hire Lies-a Schreifkompetenzen.
Disciplines :
Psychologie cognitive & théorique
Auteur, co-auteur :
UGEN, Sonja  ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Luxembourg Centre for Educational Testing (LUCET)
Keipes, Brigitte;  Ministère de l'Éducation Nationale et de l'Enfance et de la Jeunesse - LU
Langue du document :
Luxembourgeois
Titre :
Fërderung bei Lies- a Rechtschreifschwieregkeeten: Beispiller aus der Praxis
Titre traduit :
[en] Specific Reading Disorder: Interventions and Practical Examples
Date de publication/diffusion :
24 mai 2017
Nom de la manifestation :
MecreDYS
Organisateur de la manifestation :
LEARN
Lieu de la manifestation :
Belval, Luxembourg
Date de la manifestation :
24.05.2017
Focus Area :
Educational Sciences
Disponible sur ORBilu :
depuis le 20 septembre 2017

Statistiques


Nombre de vues
133 (dont 2 Unilu)
Nombre de téléchargements
0 (dont 0 Unilu)

Bibliographie


Publications similaires



Contacter ORBilu