Allocution et discours (Allocutions et communications diverses)
The entwining traditions of music and music education are immense resources
SAGRILLO, Damien
2017
 

Documents


Texte intégral
Sagrillo_InterviewMTA.pdf
Postprint Éditeur (785.4 kB)
Télécharger

Tous les documents dans ORBilu sont protégés par une licence d'utilisation.

Envoyer vers



Détails



Mots-clés :
Arts education; music education; cultural heritage
Résumé :
[en] Interview with educational researcher, Damien Sagrillo Linked to the Academy’s research program, and organised by the MTA-ELTE Visual Culture Research Group, a scientific conference with an evaluation system and an English-language series of workshops were held between 22-24 June 2017 for the educators, researchers and teacher training specialists of the four arts disciplines (drama, dance, visual arts and music) and of children’s and youth culture. One of the lecturers of the conference was Professor Damien Sagrillo of the Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education at the University of Luxembourg.
Centre de recherche :
MTA-ELTE Visual Culture Research Group
Disciplines :
Arts du spectacle
Auteur, co-auteur :
SAGRILLO, Damien  ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Identités, Politiques, Sociétés, Espaces (IPSE)
Langue du document :
Anglais
Titre :
The entwining traditions of music and music education are immense resources
Date de publication/diffusion :
23 juin 2017
Organisateur de la manifestation :
Hungarian Academy of Science
Lieu de la manifestation :
Budapest, Hongrie
Date de la manifestation :
23-06-2017
Manifestation à portée :
International
Focus Area :
Educational Sciences
Intitulé du projet de recherche :
Framework of the Subject Pedagogy Research Program of the Hungarian Academy of Sciences
Organisme subsidiant :
Hungarian Academy of Arts
Disponible sur ORBilu :
depuis le 18 août 2017

Statistiques


Nombre de vues
138 (dont 3 Unilu)
Nombre de téléchargements
67 (dont 1 Unilu)

Bibliographie


Publications similaires



Contacter ORBilu