Paper published in a book (Scientific congresses, symposiums and conference proceedings)
Résolution de problèmes arithmétiques et représentations schématiques : comment évaluer l’efficacité d’approches didactiques contrastées ?
Fagnant, Annick; Auquière, Virginie; Vlassis, Joëlle
2015In Detroz, Pascal; Borsu, Olivier (Eds.) Actes du 27e colloque de l'Admée-Europe. L'évaluation à la lumière des contextes et des disciplines
Peer reviewed
 

Files


Full Text
FagnantAuqière&Vlassis.pdf
Publisher postprint (36.57 kB)
Download

All documents in ORBilu are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Fagnant, Annick
Auquière, Virginie
Vlassis, Joëlle ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS)
External co-authors :
yes
Language :
French
Title :
Résolution de problèmes arithmétiques et représentations schématiques : comment évaluer l’efficacité d’approches didactiques contrastées ?
Publication date :
January 2015
Event name :
27e Colloque international de l'Admée-Europe. L'évaluation à la lumière des contextes et des disciplines.
Event date :
from 28-01-2015 to 30-01-2015
Audience :
International
Main work title :
Actes du 27e colloque de l'Admée-Europe. L'évaluation à la lumière des contextes et des disciplines
Editor :
Detroz, Pascal
Borsu, Olivier
Peer reviewed :
Peer reviewed
Available on ORBilu :
since 25 March 2016

Statistics


Number of views
93 (0 by Unilu)
Number of downloads
261 (0 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu