Der Einfluss der sozialen Herkunft auf postobligatorische Bildungsverläufe in der Schweiz
Hupka-Brunner, Sandra; Samuel, Robin; Bergman, Manfred Max
2016 • In Scharenberg, Katja; Hupka-Brunner, Sandra; Meyer, Thomaset al. (Eds.) Transitionen im Jugend- und jungen Erwachsenenalter: Ergebnisse der Schweizer Längsschnittstudie TREE
Samuel, Robin ; University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Integrative Research Unit: Social and Individual Development (INSIDE)
Bergman, Manfred Max
External co-authors :
yes
Language :
German
Title :
Der Einfluss der sozialen Herkunft auf postobligatorische Bildungsverläufe in der Schweiz
Alternative titles :
[fr] lnfluence de l'origine sociale sur les parcours de formation postobligatoire en Suisse [en] Effects of social background on post-compulsory pathways in Switzerland
Publication date :
2016
Main work title :
Transitionen im Jugend- und jungen Erwachsenenalter: Ergebnisse der Schweizer Längsschnittstudie TREE
Main work alternative title :
[en] Transitions in Youth and Young Adulthood: Results from the Swiss TREE Panel Study [fr] Transitions des adolescents et des jeunes adultes en Suisse: Résultats de l`étude longitudinale TREE