Article (Scientific journals)
Charge psychosociale des identités institutionnelles attribuées en situation de formation: une question de diversité de modèles et d’accompagnements pédagogiques
Deltand, Muriel; Sagrillo, Damien
2015In Musique et pédagogie, 29 (3), p. 23-31
Peer reviewed
 

Files


Full Text
Mus de l'Educa-Mus et péda-Vol29-n3.- Damien Sagrillo.pdf
Publisher postprint (4.77 MB)
Request a copy

All documents in ORBilu are protected by a user license.

Send to



Details



Keywords :
Psycologie; Education musicale; Identités
Disciplines :
Performing arts
Author, co-author :
Deltand, Muriel;  Université de Lille
Sagrillo, Damien  ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Identités, Politiques, Sociétés, Espaces (IPSE)
External co-authors :
yes
Language :
French
Title :
Charge psychosociale des identités institutionnelles attribuées en situation de formation: une question de diversité de modèles et d’accompagnements pédagogiques
Publication date :
September 2015
Journal title :
Musique et pédagogie
Volume :
29
Issue :
3
Pages :
23-31
Peer reviewed :
Peer reviewed
Available on ORBilu :
since 22 December 2015

Statistics


Number of views
96 (11 by Unilu)
Number of downloads
8 (8 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu