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Unpublished conference/Abstract (Scientific congresses, symposiums and conference proceedings)
Wenn Männer plötzlich Douglas mögen: Implizite Werbewirkung am Beispiel des Novelty-Effekts für Markenlogos.
Barden, Julia; Melzer, André
201418. Tagung der Gesellschaft für angewandte Wirtschaftspsychologie
 

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Disciplines :
Marketing
Author, co-author :
Barden, Julia
Melzer, André ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Integrative Research Unit: Social and Individual Development (INSIDE)
Language :
German
Title :
Wenn Männer plötzlich Douglas mögen: Implizite Werbewirkung am Beispiel des Novelty-Effekts für Markenlogos.
Publication date :
08 February 2014
Event name :
18. Tagung der Gesellschaft für angewandte Wirtschaftspsychologie
Event place :
Köln, Germany
Event date :
07.02. - 08.02.2014
Audience :
International
Available on ORBilu :
since 17 December 2014

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