No full text
Contribution to collective works (Parts of books)
Response to Intervention im Spannungsfeld inklusiver Diagnostik
Limbach-Reich, Arthur
2014In Limbach-Reich, Arthur (Ed.) Inklusive Diagnostik. Möglichkeiten und Perspektiven einer qualitativ-quantitativen Diagnostik aus Sicht der Sonder- und Regelpädagogik in Praxis, Wissenschaft und Forschung.
Peer reviewed
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Keywords :
Response to Intervention; Inclusion; Diagnosis
Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Limbach-Reich, Arthur ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Integrative Research Unit: Social and Individual Development (INSIDE)
Language :
English
Title :
Response to Intervention im Spannungsfeld inklusiver Diagnostik
Alternative titles :
[en] Response to Intervention and inclusive education
Publication date :
2014
Main work title :
Inklusive Diagnostik. Möglichkeiten und Perspektiven einer qualitativ-quantitativen Diagnostik aus Sicht der Sonder- und Regelpädagogik in Praxis, Wissenschaft und Forschung.
Publisher :
H. Schäfer & Chr. Rittmeyer (Hrsg.), Bad Heilbrunn, Germany
Peer reviewed :
Peer reviewed
Available on ORBilu :
since 10 November 2014

Statistics


Number of views
163 (6 by Unilu)
Number of downloads
0 (0 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu