No full text
Article (Scientific journals)
« Frandji D. et Vitale P. (dir.) Knowledge, Pedagogy and Society. International Perspectives on Basil Bernstein’s Sociology of Education ; Routledge, London, 2010 »
Loffeier, Iris
2011In Administration et Education, 129 (mars), p. 127-128
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Precision for document type :
Critical notes/Edition
Disciplines :
Sociology & social sciences
Author, co-author :
Loffeier, Iris ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Identités, Politiques, Sociétés, Espaces (IPSE)
Language :
French
Title :
« Frandji D. et Vitale P. (dir.) Knowledge, Pedagogy and Society. International Perspectives on Basil Bernstein’s Sociology of Education ; Routledge, London, 2010 »
Publication date :
2011
Journal title :
Administration et Education
ISSN :
0222-674X
Publisher :
Association Française des Administrateurs de l'Education, Paris, France
Volume :
129
Issue :
mars
Pages :
127-128
Available on ORBilu :
since 12 December 2013

Statistics


Number of views
64 (0 by Unilu)
Number of downloads
0 (0 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu