Reference : Utilisation des signes et émergence de sens en mathématiques: le cas du signe "moins"
Scientific congresses, symposiums and conference proceedings : Paper published in a book
Social & behavioral sciences, psychology : Education & instruction
http://hdl.handle.net/10993/11225
Utilisation des signes et émergence de sens en mathématiques: le cas du signe "moins"
English
Vlassis, Joëlle mailto [University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Educational Measurement and Applied Cognitive Science (EMACS) >]
2009
Les didactiques des disciplines: spécificités et complémentarités avec d'autres sciences de l'éducation
No
Yes
International
Université de Liège
Conférence FNRS "Les didactiques des disciplines : spécificités et complémentarités avec d'autres sciences de l'éducation"
2009
Groupe de contact "Recherches en didactique des sciences et des mathématiques" du Fonds National de la Recherche Scientifique (FNRS)
Liège
Belgium
http://hdl.handle.net/10993/11225

File(s) associated to this reference

Fulltext file(s):

FileCommentaryVersionSizeAccess
Limited access
FNRS 030309.pptPublisher postprint136.5 kBRequest a copy

Bookmark and Share SFX Query

All documents in ORBilu are protected by a user license.