Paper published in a book (Scientific congresses, symposiums and conference proceedings)
Utilisation des signes et émergence de sens en mathématiques: le cas du signe "moins"
Vlassis, Joëlle
2009In Les didactiques des disciplines: spécificités et complémentarités avec d'autres sciences de l'éducation
 

Files


Full Text
FNRS 030309.ppt
Publisher postprint (139.78 kB)
Request a copy

All documents in ORBilu are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Vlassis, Joëlle ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Educational Measurement and Applied Cognitive Science (EMACS)
Language :
English
Title :
Utilisation des signes et émergence de sens en mathématiques: le cas du signe "moins"
Publication date :
2009
Event name :
Conférence FNRS "Les didactiques des disciplines : spécificités et complémentarités avec d'autres sciences de l'éducation"
Event organizer :
Groupe de contact "Recherches en didactique des sciences et des mathématiques" du Fonds National de la Recherche Scientifique (FNRS)
Event place :
Liège, Belgium
Event date :
2009
By request :
Yes
Audience :
International
Main work title :
Les didactiques des disciplines: spécificités et complémentarités avec d'autres sciences de l'éducation
Available on ORBilu :
since 18 November 2013

Statistics


Number of views
64 (0 by Unilu)
Number of downloads
0 (0 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu