Unpublished conference/Abstract (Scientific congresses, symposiums and conference proceedings)
Les représentations des enseignants luxembourgeois du primaire à propos de l'approche par résolution de problèmes
Vlassis, Joëlle; Poncelet, Débora
201022e colloque de l'Association pour le Développement des Méthodologies d'Evaluation en Education (ADMEE)
 

Files


Full Text
ADMEE 2010 Vlassis:Poncelet.ppt
Publisher postprint (1.23 MB)
Request a copy

All documents in ORBilu are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Vlassis, Joëlle ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Educational Measurement and Applied Cognitive Science (EMACS)
Poncelet, Débora ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Educational Measurement and Applied Cognitive Science (EMACS)
Language :
French
Title :
Les représentations des enseignants luxembourgeois du primaire à propos de l'approche par résolution de problèmes
Publication date :
2010
Event name :
22e colloque de l'Association pour le Développement des Méthodologies d'Evaluation en Education (ADMEE)
Event place :
Braga, Portugal
Event date :
2010
Audience :
International
Available on ORBilu :
since 26 November 2013

Statistics


Number of views
72 (1 by Unilu)
Number of downloads
0 (0 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu