Pas de texte intégral
Contribution à des ouvrages collectifs (Parties d’ouvrages)
Using mathematical symbols at the beginning of the arithmetical and algebraic learning
Fagnant, Annick; VLASSIS, Joëlle; Crahay, Marcel
2005In Powerful environments for promoting deep conceptual and strategic learning
Peer reviewed
 

Documents


Texte intégral
Aucun document disponible.

Envoyer vers



Détails



Disciplines :
Education & enseignement
Auteur, co-auteur :
Fagnant, Annick
VLASSIS, Joëlle ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Educational Measurement and Applied Cognitive Science (EMACS)
Crahay, Marcel
Langue du document :
Anglais
Titre :
Using mathematical symbols at the beginning of the arithmetical and algebraic learning
Date de publication/diffusion :
2005
Titre de l'ouvrage principal :
Powerful environments for promoting deep conceptual and strategic learning
Maison d'édition :
Leuven University Press
ISBN/EAN :
90-5867-469
Collection et n° de collection :
Studia Paedagogica 41
Peer reviewed :
Peer reviewed
Disponible sur ORBilu :
depuis le 19 novembre 2013

Statistiques


Nombre de vues
140 (dont 3 Unilu)
Nombre de téléchargements
0 (dont 0 Unilu)

Bibliographie


Publications similaires



Contacter ORBilu