Reference : Der Effekt der Schulform auf die Schülerleistung in der Sekundarstufe I.: Eine empiri...
Scientific congresses, symposiums and conference proceedings : Unpublished conference
Social & behavioral sciences, psychology : Education & instruction
http://hdl.handle.net/10993/8696
Der Effekt der Schulform auf die Schülerleistung in der Sekundarstufe I.: Eine empirische Studie aus Luxembourg.
German
Schaltz, Paule mailto [University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Languages, Culture, Media and Identities (LCMI) >]
Klapproth, Florian mailto [University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Languages, Culture, Media and Identities (LCMI) >]
25-Sep-2013
Yes
International
"gemeinsam verschieden" 14. Fachgruppentagung Pädagogische Psychologie
vom 23-09-2013 bis zum 25-09-2013
Hildesheim
Deutschland
Researchers ; Professionals ; Students ; General public
http://hdl.handle.net/10993/8696

There is no file associated with this reference.

Bookmark and Share SFX Query

All documents in ORBilu are protected by a user license.