Reference : Die Bedeutung von Zielen und Expertise der Lehrkräfte bei der Beurteilung von Schüler...
Reports : Expert report
Social & behavioral sciences, psychology : Multidisciplinary, general & others
http://hdl.handle.net/10993/8155
Die Bedeutung von Zielen und Expertise der Lehrkräfte bei der Beurteilung von Schülerleistungen
German
Krolak-Schwerdt, Sabine mailto [University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Languages, Culture, Media and Identities (LCMI) >]
Böhmer, Matthias mailto [University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Languages, Culture, Media and Identities (LCMI) >]
Gräsel, Cornelia [Bergische Universität Wuppertal > School of Education]
2011
University of Luxembourg Library
978-2-87971-047-1
Luxembourg
http://hdl.handle.net/10993/8155

File(s) associated to this reference

Fulltext file(s):

FileCommentaryVersionSizeAccess
Limited access
krolak-schwerdt, böhmer & gräsel (2011) die bedeutung von zielen und expertise der lehrkräfte bei der beurteilung von schülerleistungen.pdfAuthor preprint581.11 kBRequest a copy

Bookmark and Share SFX Query

All documents in ORBilu are protected by a user license.