Reference : Die Übergangsempfehlung am Ende der Grundschulzeit. Welche Merkmale von Schülerinnen ...
Scientific journals : Article
Social & behavioral sciences, psychology : Education & instruction
http://hdl.handle.net/10993/8130
Die Übergangsempfehlung am Ende der Grundschulzeit. Welche Merkmale von Schülerinnen und Schülern erachten Lehrkräfte als übergangsrelevant?
German
Nölle, Ines mailto [Bergische Universität Wuppertal > School of Education]
Gräsel, Cornelia mailto [Bergische Universität Wuppertal > School of Education]
Hörstermann, Thomas mailto [University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Languages, Culture, Media and Identities (LCMI) >]
Krolak-Schwerdt, Sabine mailto [University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Languages, Culture, Media and Identities (LCMI) >]
2011
Schulverwaltung NRW
22
94-95
No
National
Professionals
http://hdl.handle.net/10993/8130

File(s) associated to this reference

Fulltext file(s):

FileCommentaryVersionSizeAccess
Limited access
Nölle-Gräsel-Hörstermann-Krolak-2011-Übergangsempfehlungen am Ende der Grundschulzeit.pdfPublisher postprint2.06 MBRequest a copy

Bookmark and Share SFX Query

All documents in ORBilu are protected by a user license.