Reference : Wir haben das Mega-Orange gemacht! - Vorschulkinder inszenieren sich als Lernende an ...
Parts of books : Contribution to collective works
Social & behavioral sciences, psychology : Education & instruction
http://hdl.handle.net/10993/7888
Wir haben das Mega-Orange gemacht! - Vorschulkinder inszenieren sich als Lernende an der Schnittstelle von Schul- und Gleichaltrigenkultur
German
Sunnen, Patrick mailto [University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Languages, Culture, Media and Identities (LCMI) >]
2009
Kinder in der Schule. Zwischen Gleichaltrigenkultur und schulischer Ordnung.
de Boer, Heike
Deckert-Peaceman, Heike
Verlag für Sozialwissenschaften
35-49
Yes
978-3-531-15935-5
Wiesbaden
Researchers ; Professionals ; Students
http://hdl.handle.net/10993/7888

File(s) associated to this reference

Fulltext file(s):

FileCommentaryVersionSizeAccess
Limited access
sunnen_2009_mega_orange.pdfPublisher postprint101.72 kBRequest a copy

Bookmark and Share SFX Query

All documents in ORBilu are protected by a user license.