Reference : Sonderpädagogische Fördersysteme im 20. Jahrhundert: Ein deutsch-amerikanischer Vergleich
Scientific journals : Article
Social & behavioral sciences, psychology : Sociology & social sciences
http://hdl.handle.net/10993/5552
Sonderpädagogische Fördersysteme im 20. Jahrhundert: Ein deutsch-amerikanischer Vergleich
German
[en] Special Education Systems over the Twentieth Century
Powell, Justin J W mailto [University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Languages, Culture, Media and Identities (LCMI) >]
2005
Vierteljahresschrift für Heilpädagogik und ihre Nachbargebiete
74
2
165-167
Yes
International
[en] special education ; inclusive education ; institutional change ; Germany ; United States
MPIfB, Berlin
MPG
Barriers to Inclusion
Researchers ; Professionals ; Students ; General public
http://hdl.handle.net/10993/5552
http://www.reinhardt-verlag.de/de/zeitschrift/5126/Vierteljahresschrift_fuer_Heilpaedagogik_und_ihre_Nachbargebiete_VHN_p_/

There is no file associated with this reference.

Bookmark and Share SFX Query

All documents in ORBilu are protected by a user license.