Reference : Ein kontinuierlicher deutscher Sonderweg? Schul- und Berufsbildung von Schülerinnen u...
Reports : Expert report
Social & behavioral sciences, psychology : Sociology & social sciences
http://hdl.handle.net/10993/5516
Ein kontinuierlicher deutscher Sonderweg? Schul- und Berufsbildung von Schülerinnen und Schülern mit sonderpädagogischem Förderbedarf
German
[en] A Continuing German Sonderweg? Education and Training of Students with Special Educational Needs
Powell, Justin J W mailto [University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Languages, Culture, Media and Identities (LCMI) >]
Pfahl, Lisa []
2009
Die Beauftragte der Bundesregierung für die Belange behinderter Menschen
Welchen Beitrag leistet die schulische Integration von Menschen mit Behinderung auf dem Weg in den ersten Ausbildungs- und Arbeitsmarkt?
Berlin
Germany
[de] Schule ; Förderbedarf ; Sonderschule ; Ausbildung ; Arbeitsmarkt
WZB
Researchers
http://hdl.handle.net/10993/5516

There is no file associated with this reference.

Bookmark and Share SFX Query

All documents in ORBilu are protected by a user license.