Reference : Review of Kottmann, Brigitte. Selektion in die Sonderschule. Das Verfahren zur Festst...
Scientific journals : Book review
Social & behavioral sciences, psychology : Sociology & social sciences
http://hdl.handle.net/10993/5365
Review of Kottmann, Brigitte. Selektion in die Sonderschule. Das Verfahren zur Feststellung von sonderpädagogischem Förderbedarf als Gegenstand empirischer Forschung. Bad Heilbrunn: Klinkhardt, 2006
German
[en] Selection in the special school: Method for realization of special pedagogical demand as subject of empirical research
Powell, Justin J W mailto [University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Languages, Culture, Media and Identities (LCMI) >]
2007
Zeitschrift für Pädagogik
Julius Beltz
53
4
721-723
Selektion in die Sonderschule. Das Verfahren zur Feststellung von sonderpädagogischem Förderbedarf als Gegenstand empirischer Forschung
Yes (verified by ORBilu)
International
0044-3247
Weinheim
Germany
[de] Sonderschule ; Selektion ; Ungleichheit ; Sonderpädagogischem Förderbedarf ; SEN ; Behinderung
Researchers ; Professionals ; Students ; General public
http://hdl.handle.net/10993/5365
http://www.pedocs.de/frontdoor.php?source_opus=5040

File(s) associated to this reference

Additional material(s):

File Commentary Size Access
Open access
Powell2007_RezensionKottmann_SelektionSonderschule_ZfPaed_2007_5.pdf788.43 kBView/Open

Bookmark and Share SFX Query

All documents in ORBilu are protected by a user license.