Reference : Lerntagebücher als Instrumente der Förderung und Evaluierung selbständigen Lernens
Scientific congresses, symposiums and conference proceedings : Paper published in a book
Social & behavioral sciences, psychology : Education & instruction
http://hdl.handle.net/10993/4773
Lerntagebücher als Instrumente der Förderung und Evaluierung selbständigen Lernens
German
[en] Learning diaries as approach to foster and evaluate self-controlled learning
Bund, Andreas mailto [University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Educational Measurement and Applied Cognitive Science (EMACS) >]
Jun-2005
Czwalina
Qualität im Schulsport
[en] Quality in physical education
Gogoll, André
Menze-Sonneck, Andreas
Feldhaus Verlag
201-207
Yes
No
National
978-3-88020-450-8
Hamburg
Germany
Jahrestagung der dvs-Sektion Sportpädagogik
10-06-2004 to 12-06-2004
University of Bielefeld
Soest
Germany
http://hdl.handle.net/10993/4773

File(s) associated to this reference

Fulltext file(s):

FileCommentaryVersionSizeAccess
Open access
Publikation_Bund_2005_SportpädagogikTagung_Tagebücher als Förderinstrumente.pdfPublisher postprint545.67 kBView/Open

Bookmark and Share SFX Query

All documents in ORBilu are protected by a user license.