Reference : Rezension von: Jochen Plikat, Fremdsprachliche Diskursbewusstheit als Zielkonstrukt d...
Scientific journals : Book review
Arts & humanities : Languages & linguistics
Multilingualism and Intercultural Studies
http://hdl.handle.net/10993/36871
Rezension von: Jochen Plikat, Fremdsprachliche Diskursbewusstheit als Zielkonstrukt des Fremdsprachenunterrichts. Eine kritische Auseinandersetzunt mit der Interkulturellen Kompetenz
German
[en] Discourse awareness as objective of the Foreign Language Classroom. A critical view on Intercultural Competence
Hu, Adelheid mailto [University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS) >]
2018
Fremdsprachen Lehren und Lernen
Narr
47
Heft 1
127-129
Jochen Plikat: Fremdsprachliche Diskursbewusstheit als Zielkonstrukt des Fremdsprachenunterrichts. Eine kritische Auseinandersetzung mit der Interkulturellen Kompetenz. Frankfurt/M.: Peter Lang.
Yes
International
0932-6936
Tübingen
Germany
http://hdl.handle.net/10993/36871

File(s) associated to this reference

Fulltext file(s):

FileCommentaryVersionSizeAccess
Open access
FLuL 2018-1(Offprint)_127-129(Rezension Hu).pdfPublisher postprint788.95 kBView/Open

Bookmark and Share SFX Query

All documents in ORBilu are protected by a user license.