Reference : Wie digitale Marken von Interaktionsdesign profitieren
Diverse speeches and writings : Article for general public
Engineering, computing & technology : Computer science
http://hdl.handle.net/10993/36342
Wie digitale Marken von Interaktionsdesign profitieren
German
Rohles, Björn mailto [University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS) >]
2015
t3n
yeebase
41
No
1861-339X
Hannover
Germany
[en] marketing ; brand ; interaction design ; user experience
[de] Für Marken ist es online immer schwieriger, ein Alleinstellungsmerkmal zu bieten. Eine richtig gute User Experience kann Unternehmen dennoch unverwechselbar machen. Wie man Interaktionsdesign so einsetzt, dass ein bleibender, positiver Eindruck der Marke in den Köpfen der Nutzer entsteht.
http://hdl.handle.net/10993/36342
https://t3n.de/magazin/interaktionsdesign-richtig-einsetzen-klick-fuer-marke-239379/

There is no file associated with this reference.

Bookmark and Share SFX Query

All documents in ORBilu are protected by a user license.