Reference : Besoins des apprenants en matière de pensée algébrique et connaissances pour enseigne...
Scientific congresses, symposiums and conference proceedings : Paper published in a book
Social & behavioral sciences, psychology : Education & instruction
Educational Sciences
http://hdl.handle.net/10993/36237
Besoins des apprenants en matière de pensée algébrique et connaissances pour enseigner cette pensée : évaluation diagnostique des acquis des enseignants à la transition école-collège
French
Demonty, Isabelle mailto []
Vlassis, Joëlle mailto [University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS) >]
Fagnant, Annick mailto []
Jan-2018
L'évaluation en éducation et en formation face aux transformations des sociétés contemporaines. Actes du 30e colloque de l'Admée-Europe
Demeuse, Marc mailto
Milmeister, Marianne mailto
Weis, Christiane mailto
Université du Luxembourg
457-459
Yes
International
978-2-9199498-1-6
30e colloque de l'Admée-Europe
from 10-01-2018 to 12-01-2018
http://hdl.handle.net/10993/36237

File(s) associated to this reference

Fulltext file(s):

FileCommentaryVersionSizeAccess
Open access
Admee 2018 Demonty Vlassis Fagnant Admée 2018.pdfPublisher postprint616.39 kBView/Open

Bookmark and Share SFX Query

All documents in ORBilu are protected by a user license.