Reference : Handlungsorientierung und Aufgabenorientierung im Fach Éveil aux Sciences
Scientific congresses, symposiums and conference proceedings : Unpublished conference
Social & behavioral sciences, psychology : Education & instruction
Educational Sciences
http://hdl.handle.net/10993/34731
Handlungsorientierung und Aufgabenorientierung im Fach Éveil aux Sciences
English
[en] Action-orientation and task-orientation in éveil aux sciences
Andersen, Katja Natalie mailto [University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS) >]
16-May-2015
No
International
Workshops with teachers: Lehr-Lernforschung als Motor für pädagogische Innovation – in Schulen, mit Schulen, für Schulen
16-5-2015
AES (Andersen, Kirsch, Lamy)
Belval
Luxembourg
[en] action-orientation ; task-orientation ; science education ; Luxembourg
Researchers ; Professionals ; Students ; General public
http://hdl.handle.net/10993/34731

There is no file associated with this reference.

Bookmark and Share SFX Query

All documents in ORBilu are protected by a user license.