Reference : Standardisierte Tests und individuelle Förderung: Unversöhnliche Gegensätze oder unnö...
Scientific Presentations in Universities or Research Centers : Scientific presentation in universities or research centers
Social & behavioral sciences, psychology : Education & instruction
http://hdl.handle.net/10993/33343
Standardisierte Tests und individuelle Förderung: Unversöhnliche Gegensätze oder unnötige Grabenkämpfe? Traditionen der Begabungsforschung und Begabtenförderung aus Sicht der Psychologie.
German
Baudson, Tanja Gabriele mailto [University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Integrative Research Unit: Social and Individual Development (INSIDE) >]
2013
National
Gadheimer Kreis 2013 "Werte schulischer Begabtenförderung – Begabung und Traditionen"
from 13-06-2013 to 14-06-2014
Gadheimer Kreis
Bad Homburg v. d. H.
Germany
http://hdl.handle.net/10993/33343

There is no file associated with this reference.

Bookmark and Share SFX Query

All documents in ORBilu are protected by a user license.