Reference : Sprachlernprozesse in der Fremdsprache Französisch. Handlungsorientiertes Lernen am B...
Dissertations and theses : Doctoral thesis
Arts & humanities : Multidisciplinary, general & others
Educational Sciences
http://hdl.handle.net/10993/32578
Sprachlernprozesse in der Fremdsprache Französisch. Handlungsorientiertes Lernen am Beispiel eines französischsprachigen Bäckerprojekts.
German
Schroeder, Nathalie Anna Barbara mailto [University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > >]
14-Jul-2017
University of Luxembourg, ​​Luxembourg
Docteur en Sciences de l'Education
140+27
Freyermuth, Sylvie mailto
[de] Handlungsbezogenes Lernen ; Projektlernen ; Sprachlernprozesse
Researchers ; Professionals ; Students ; General public ; Others
http://hdl.handle.net/10993/32578

File(s) associated to this reference

Fulltext file(s):

FileCommentaryVersionSizeAccess
Open access
Nathalie Schroeder, Dissertation.pdfAuthor preprint14.79 MBView/Open

Bookmark and Share SFX Query

All documents in ORBilu are protected by a user license.