Reference : Invited talk - Diagnostische Kompetenz von Grundschullehrkräften bei der Erstellung d...
Scientific congresses, symposiums and conference proceedings : Unpublished conference
Social & behavioral sciences, psychology : Education & instruction
http://hdl.handle.net/10993/30906
Invited talk - Diagnostische Kompetenz von Grundschullehrkräften bei der Erstellung der Übergangsempfehlung - eine Analyse aus der Perspektive der sozialen Urteilsbildung
German
Nölle, Ines []
Hörstermann, Thomas mailto [University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS) >]
Gräsel, Cornelia []
Krolak-Schwerdt, Sabine mailto [University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS) >]
2010
No
Yes
Bildungspolitisches Forum und Jahreskolloquium des DFG-Schwerpunktprogramms 1293 "Kompetenzmodelle zur Erfassung individueller Lernergebnisse und zur Bilanzierung von Bildungsprozessen"
2010
Technische Universität Dortmund
Germany
http://hdl.handle.net/10993/30906

There is no file associated with this reference.

Bookmark and Share SFX Query

All documents in ORBilu are protected by a user license.