Reference : Ein Arbeitsmodell für die empirische Erforschung der diagnostischen Kompetenz von Leh...
Parts of books : Contribution to collective works
Social & behavioral sciences, psychology : Education & instruction
http://hdl.handle.net/10993/30159
Ein Arbeitsmodell für die empirische Erforschung der diagnostischen Kompetenz von Lehrkräften
German
Herppich, Stephanie []
Praetorius, Anna-Katharina []
Hetmanek, Andreas []
Glogger-Frey, Inga []
Ufer, Stefan []
Leutner, Detlev []
Behrmann, Lars []
Böhmer, Ines []
Böhmer, Matthias mailto [University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS) >]
Förster, Natalie []
Kaiser, Johanna []
Karing, Constance []
Karst, Karina []
Klug, Julia []
Ohle, Annika []
Südkamp, Anna []
2017
Diagnostische Kompetenz von Lehrkräften: Theoretische und methodische Weiterentwicklungen
Südkamp, Anna
Praetorius, Anna-Katharina
Waxmann
75-94
Yes
http://hdl.handle.net/10993/30159

There is no file associated with this reference.

Bookmark and Share SFX Query

All documents in ORBilu are protected by a user license.