Reference : Résolution de problèmes arithmétiques et représentations schématiques : comment évalu...
Scientific congresses, symposiums and conference proceedings : Paper published in a book
Social & behavioral sciences, psychology : Education & instruction
http://hdl.handle.net/10993/26241
Résolution de problèmes arithmétiques et représentations schématiques : comment évaluer l’efficacité d’approches didactiques contrastées ?
French
Fagnant, Annick mailto []
Auquière, Virginie []
Vlassis, Joëlle mailto [University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS) >]
Jan-2015
Actes du 27e colloque de l'Admée-Europe. L'évaluation à la lumière des contextes et des disciplines
Detroz, Pascal
Borsu, Olivier
Yes
International
27e Colloque international de l'Admée-Europe. L'évaluation à la lumière des contextes et des disciplines.
from 28-01-2015 to 30-01-2015
http://hdl.handle.net/10993/26241
http://admee2015.sciencesconf.org/resource/page/id/7

File(s) associated to this reference

Fulltext file(s):

FileCommentaryVersionSizeAccess
Open access
FagnantAuqière&Vlassis.pdfPublisher postprint35.71 kBView/Open

Bookmark and Share SFX Query

All documents in ORBilu are protected by a user license.